5 Ekim 2009 Pazartesi

ANA URETIM CALISMALARI

2009'DA ana uretim calismalarina hizla devam ettim ana arilari yenileyip yedekleri hazirladik turkiyeden gelen inci ciftlestirme kutulari isimizi gordu bu sene jenter aparati ise gorulmeye deger isler yapti .
cok kaliteli memeler yetisti goruldugu gibi zaiat 0 demek mumkun % 100 uretim yoktur derler ama oldu
bu memeler ilk deneme yaptigim turdan az denemistik ve iyi sonuc almistim .
ciftli ana ciftlestirme kutulari turkiyeden getirdim isimizi gorduler gelecek sene 3 cerceveli nukleus kovanlar alip analari kisa ve bahara yetistirme dusuncesindeyim .
1.turdan cikan ve ciftlesim cok guzel yumurta atan italyan melezi ana arim .
ana besleme kovani ik katliydi bir kata sikistirip ortayi birgun evel bos biraktimki orta yeni cikan yavru kaynasin
sezon olmasina ramen 4 gun bala yaptigim surupla besledim analarin kalitesini cok etkiliyor diyebilirim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aricilar icin chat penceresi