27 Mart 2009 Cuma

VARROA İLE MÜCADELEDE KULLANILABİLECEK ÜRÜNLER

Bugün yorumları okurken Fatih Mazrek beyin yorumunu okudum.Geçen yıl ve 2007 yılında varroa ile mücadele ederken kendimin araştırması ile yapısını inceleyek denediğim kekik yağı ile yaptığı yorumu okudum.Memnun oldum.Kendisine yorumundan dolayı teşekkür ederim.Şu bir gerçekki kekik yağı yapısı itibarıyla bol timol içeren bir ürün.Timol ürettiği koku ile varroanın kovanda barınmasını engelliyor.Buna bağlı varroa %95 oranında kayboluyor.Hemde doğal ve organik bir ürün.ÇÜNKÜ,KİMYASAL DEĞİL.Ama arılara kovan bütünlüğüne bir zarar veriyormu onu tam bilemiyorum.Kovan gelişimini etkileyen olumsuzluğuna raslamadım.Bu yılda aynı denemeyi yaptım.Ancak sonucunu 15 nisan gibi alır ve yazarım.Kullanma tercihi siz arıcı dostlarıma kalmış.Ben denemenin sonunda memnun kaldım.Tüm arıcı dost ve ardaşlara Yardımcı olabilirsem mutluluk duyarım.Başarılı çalışmalar dilerim

1 yorum:

  1. Sevgili Hayati Hocam,tecrübelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim,en azından kafamızda fikir jimnastiği yapıp değişik kanallardan hedefe varma yönünde çalışmamız olacaktır.Başarı ve kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil

aricilar icin chat penceresi